Zakres prac
Ława geometryczna - używane przez nas urządzenie jest profesjonalną ławą geometryczną służącą do prawidłowego ustawiania i naprawy karoserii samochodu po wypadku. Urządzenie to gwarantuje właściwe wymiary karoserii, podwozia i zawieszenia samochodu.
Naprawy bezgotówkowe - dotyczą uszkodzeń pojazdów zgłoszonych u nas (PZU, AVIVA, HESTIA, MTU) lub w innych Towarzystwach Ubezpieczeniowych w zakresie AC i OC.
Pozwala to na nie angażowanie przez naszego klienta własnych środków finansowych.
Procedura likwidacji szkody:
1. Podpisanie u nas upoważnienia na naprawę bezgotówkową,
2. Skompletowanie niezbędnych części do wymiany,
3. Rozpoczęcie naprawy,
4. Naprawa blacharska plus ewentualnie dokonanie dodatkowych oględzin,
5. Naprawa lakiernicza,
6. Uzbrojenie - złożenie pojazdu,
7. Polerowanie i mycie auta,
8. Odbiór auta.
PZU, AVIVA, HESTIA, MTU
Zgłoszenie u nas szkody,
dokonamy oględzin auta,
wykonamy wszystkie niezbędne formalności przyjęcia szkody
naprawimy pojazd
ASO HYUNDAI
Zgodnie z umową z ASO HYUNDAI DARKAT wykonamy wszelkie prace blacharsko-lakiernicze na zasadach autoryzacji.